Sunday, December 28, 2008

Birthday..

今年我的生日过得很快乐。。

虽然我不能过得跟去年一样,

不过我还是很开心,

因为我有一班好朋友在我身边。。

不过,有几个因为有些事不能来,

但,他们都有跟我祝贺。。

我很开心我有这班朋友,

因为我知道,

无论我发生什么事情,

他们都会在我身边,

支持我,鼓励我。。。

我很感谢他们。。

友谊万岁!!!

5 comments:

PENNY said...

缘分让我们相遇
我珍惜缘分
更珍惜你

``GrAcE~hL`` said...

记得常联络哦~
希望你一切顺利。。~

**生日快乐**

ELIANE said...

Happy birthday yo~~
we always support u oh...
Gambateh!!!muackss!!

YUN+yun said...

happy belate birthday to you...
hope you have a good start on 2009 year...
we are 4ever friend...
sorry cant go you birhtday party...

f@ng*y1nG said...

happy belated belated birthday!!
must always update ur blog, let me know hows ur life goin on o~~